Brev till läsarna, och frågestund

20140329 kl 17:34 » Okategoriserade
Alla Kan Träna

Jag har några saker jag måste få säga:

1. Det är så himla kul att ni hashtaggar era träningsbilder på #allakanträna. Jag tittar på alla! Det är så oerhört inspirerande att kolla hashtaggen och se allt det här:

IMG_1265[1]

IMG_1266[1]

IMG_1267[1]

De bilder du hashtaggar #allakanträna synd här på bloggen också.

2. Tack för alla mail och andra meddelanden. Dessvärre har jag inte möjlighet att svara på alla, eftersom även jag måste prioritera min tid. Det betyder inte att jag inte läser eller inte bryr mig. Bara att jag gör något som är ännu viktigare. Jag svarar på det mesta men inte allt.

3. Ni är väldigt många som är nya läsare. Jag tänkte att vi kan ha frågestund, om någon undrar något. Shoot!

Share


9 kommentarer på “Brev till läsarna, och frågestund”

Till kommentarsfältet »

  1. Skaffa din egen gravatar! (visningsbild)CanyonAnna skriver:

    Hej!
    Eftersom min kropp inte alltid uppskattar löpningen lika mycket som jag gör så har jag börjat variera med att cykla. Så jag har en mountainbikefråga, vart ska man sätta fästet under skorna för att få ut mesta möjliga av cyklingen? Är det mer effektivt att ha långt fram el bak? Eller är det bara en smaksak?

    Tack för en bra och sund träningsblogg :-) har speciellt uppskattat bollövningarna eftersom den typen av träning skapar bättre förutsättningar för att jag kan löpa!

    [Svara]

  2. Skaffa din egen gravatar! (visningsbild)Clara skriver:

    Vad ska man äta till köttgrytan?

    [Svara]

  3. Skaffa din egen gravatar! (visningsbild)Sofie Saxe skriver:

    Hur många läsare har du?

    [Svara]

  4. Skaffa din egen gravatar! (visningsbild)Cina skriver:

    Hur stor betydelse enl dig har skorna? Hur hittar man en bra andning när man springer? Hur, när och varför ska man måtta pulsen när man löptränar?

    [Svara]

  5. Skaffa din egen gravatar! (visningsbild)Louise skriver:

    Hej! Jag har hälsporre och kan för tillfället inte springa. Har du tips på träning jag kan utföra under tiden som gör att jag inte tappar för mycket i löpstyrka och kondition? Mvh Louise

    [Svara]

  6. Skaffa din egen gravatar! (visningsbild)Sofia skriver:

    Ditt roligaste upplägg på intervallpass? :)

    Tack för en bra blogg!

    [Svara]

  7. Skaffa din egen gravatar! (visningsbild)Malin skriver:

    Vad äter du inför en löptävling, t.ex. 10 km och halvmara? Jag menar alltså på själva tävlingsdagen.
    Tack för en bra blogg!

    [Svara]

  8. Skaffa din egen gravatar! (visningsbild)Monica skriver:

    Hej, jag funderar också på det där med andningen. Och generellt om det är något annat man ska tänka på teknik mässigt när man springer. Höften, armpendlingen osv.
    Något att fokusera på medan man springer?!

    [Svara]

  9. Skaffa din egen gravatar! (visningsbild)Anna skriver:

    Jag undrar om cykling, på nybörjarnivå. Jag vill börja cykla landsväg (kanske nån stig härochdär men i mycket begränsad omfattning), vill inte ha en racer. En kille på cykelaffären tyckte jag skulle ha en hybrid, men det avråder ”alla” ifrån (inkl du).

    Så, då har jag börjat titta på MTB (med mer landsvägsanpassade däck), men blir rådvill. Vissa säger att det är toppen att köra med MTB på landsväg, medans andra säger nej (t ex du), och tipsar om Cyclocross. Och då hamnar jag på ett område där jag inte har några vänner att få info och erfarenhet från! :-)

    Så, vill du utveckla lite mer varför Cyclocross är att föredra vid landsvägskörning? Jag tycker jag googlar och googlar, men blir inget klokare.

    (Det är här är alltså min cykel nr 1, märker jag att jag gillar att köra i skog mer och mer – så byter jag cykel. Så cykeln jag vill ha nu, ska passa till mina önskemål nu.)

    [Svara]



Lämna kommentar